Roël
Op een gegeven moment ging ik minder wedstrijden boksen en was ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik ging mij richten op krachtsport. Omdat ik het leuk vind om nieuwe dingen uit te proberen, nieuwe doelen op te stellen en mijn grenzen te verleggen, besloot ik om mee te gaan doen aan een bodybuilding competitie, Musclemania, natural bodybuilding. Deze competitie vond plaats in 2010, in Milaan. Ik werd European Champion novice lichtgewicht. Ik was gemotiveerd om hiermee door te gaan en in 2011 deed ik mee aan de Musclemania in Miami. Daar werd ik tweede van World Champion novice lichtgewicht. Vervolgens heb ik mij in 2012 weer ingeschreven in Miami, deze keer een klasse en gewicht hoger. Toen werd ik achtste.

