Personal training


Personal Training

Het werkt motiverend om af te wisselen qua trainingen. Ik bied een ruim aanbod van diverse soorten trainingen.

Ik geef personal training bij de sportschool Fitness & Health Club Delft. Hier ben ik naast personal trainer ook fitnessinstructeur en geef ik Kickfit en Bokszaktraining in groepsverband.

De sportschool is modern en heeft uitgebreide faciliteiten zoals fitness, cardio, groepslessen, een sauna en 2 zonnebanken. De sportschool onderscheidt zich van andere sportscholen in Delft door kwaliteit, persoonlijke aandacht van goed gekwalificeerde fitness – en groepslesinstructeurs en een uitgebreid groepslesprogramma. Fitness & Health Club ligt centraal gelegen en is gemakkelijk bereikbaar per auto en per openbaar vervoer. Al zes jaar op een rij is deze sportschool winnaar van de “Fitness club van het jaar verkiezing”.

Het werkt motiverend om af te wisselen qua trainingen. Ik bied een ruim aanbod van diverse soorten trainingen. De afgelopen 10 jaar heb ik heel veel ervaring opgedaan in het geven van trainingen en heb ik mijzelf gespecialiseerd op het gebied van krachtsport, cardio- en fitness, thai- en kickboksen.

Wij bieden de volgende trainingen aan:

Hardlooptraining

Hardlopen helpt je focussen om je doelen te behalen, je uithoudingsvermogen te verbeteren en je maakt er megaveel endorfinen (bijmakende hormonen) mee aan. Afwisseling tussen duurloop en sprint en daarnaast het trainen van een goede techniek helpt echt om beter te worden. Voor je het weet loop je 10 km aanéén. Ik ga je er graag in begeleiden.

Kick/thaiboksen

Een uitdagende en ontladende training, waarbij je niet alleen je body maar ook je mind traint. Kickboksen staat bekend als de perfecte stresskiller. Bij deze training verbrand je tussen de 475 tot 800 kcal per uur. Deze training kan zowel individueel als in groepsverband gegeven worden.

Pads training

Wil je leren kickboksen, je techniek verbeteren of conditie opbouwen? Bij deze training leer ik je stoten en trappen via de pads.

Krachttraining

Krachtraining wint het de laatste tijd aan populariteit, ook bij vrouwen is het een opkomende trend. Je traint met behulp van gewichten of andere vormen van weerstand. Denk hierbij aan een halter, stang touwen en fitnesstoestellen. Je bouwt spiermassa mee op en verbetert je uithoudingsvermogen.

HIIT cardiotraining

Een workout van 20 tot 30 minuten. Dit is een perfecte variant om vet te verliezen. Bij deze training worden er meerdere oefeningen uitgezet die je om de beurt uitvoert op een hoog tempo. Deze training wordt binnen gegeven met behulp van verschillend trainingsmateriaal.

Fitnessbegeleiding

Weet je niet welke apparaten je het best kan gebruiken, en hoe? Hierbij help ik je. Elke keer doen we een ander rondje oefeningen. Op deze manier word je steeds zelfverzekerder in de sportschool en kan je op een gegeven moment steeds zelfstandiger gaan sporten aan de hand.